×

Cookies

Na správne fungovanie našej webovej stránky a analýzu návštevnosti používame súbory cookies. Tie zaznamenávajú, ako dlho sa na stránke zdržíte a ktoré sekcie si prechádzate. Cookies používané na našej webovej stránke nám neumožňujú konkrétnu identifikáciu používateľa. Detailnejšie informácie a nastavenia jednotlivých kategórií cookies nájdete v sekcii Nastavenie súkromia.

Často kladené otázky

Aká je cena poštovného?
Dopravné je úplne zadarmo.
Zasielate tiež tovar do českej republiky ?
Áno, avšak cena za prepravu je individuálna, podľa váhy tovaru.
Ako najrýchlejšie nájsť požadovaný výrobok ?
  1. Použite vyhľadávač v našom obchode
  2. Prehľadaním hlavného menu (v hornej časti stránok) a presunom do požadovaných kategórií.
Musím sa zaregistrovať aby som si tovar mohol/-la objednať ??
NIE, nie je to nutné. Objednávku je možné zadať aj bez registrácie a založenia účtu v systéme. Bude vybavená štandardným spôsobom, ale nebudete mať možnosť využiť také výhody, ako je sledovanie stavu objednávky, sledovanie zásielky, prehľad histórií nákupov, účasť v súťažiach a akciách, využívanie zľavových kódov pre stálych zákazníkov a pod.
Môžem spolu so zásielkou dostať faktúru ?
Samozrejme, do každej objednávky je vystavená faktúra. Doklad bude vložený do zásielky.
Po vytvorení objednávky bez registrácie dostanem potvrdenie e-mailom ?
Akákoľvek transakcia s naším obchodom je spojená s doručením potvrdenia na Vami uvedený email. Preto nezáleží na tom, či si zákazník založil svoj účet alebo urobil len „rýchly" nákup bez registrácie - vždy dostane zhrnutie s podrobnosťami na uvedený email.
Kedy kuriérska služba doručuje zásielky ?
Naša zmluva s kuriérskou službou predpokladá doručenie obvykle do 24 hodín od dňa zadania objednávky.
Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol som doma. Čo mám robiť ?
Pri zasielaní tovaru sa uvádza aj telefónne číslo, na ktoré kuriér pred doručením tovaru zákazníka kontaktuje. Z uvedeného dôvodu je potrebné uvádzať telefónne číslo aj pri objednávke.
Aké doklady musia byť priložené k zásielke ?
K zásielke prikladáme daňový doklad a tiež "dokument k vráteniu tovaru".
Čo mám robiť, ak kuriér doručI poškodenú zásielku, ale nebol spísaný protokol o škode ?

V takýchto situáciách je reklamácia tovaru poškodeného počas prepravy komplikovaná, ale napriek tomu je možná. Ak bude zásielka prevzatá bez predchádzajúcej prehliadky, je nutné čo najrýchlejšie kontaktovať kuriérsku spoločnosť DHL PARCEL Slovensko, na telefónnom čísle 18 345 a nahlásiť požiadavku na spísanie protokolu o škode. Zásielky na Slovensko sú teraz doručované obvykle do 24 hodín. Keď príde kuriér, spíšte s ním protokol, uveďte v ňom presne všetky detaily. Venujte prosím pozornosť tomu, aby bol dokument vyplnený podľa skutočného stavu veci. Pamätajte, aby bol tovar počas písania protokolu zabalený do rovnakého materiálu v ktorom bol od kuriéra prevzatý. Je to veľmi dôležité pre kladné vybavenie reklamácií.
Vyplnený a podpísaný protokol zašlite k nám spolu s reklamovaným tovarom. Pre istotu si pred odovzdaním balíka kuriérovi urobte kópiu dokladu.